Våre behandlere

Andreas Wehus

Kiropraktor MNKF

Andreas Wehus behandler isjias, prolaps i nakken og andre kompliserte rygg- og nakketilstander. Andreas behandler også hodepine i tillegg til smerter i føtter og hender. Andreas behandler også med shockwave-piezo/trykkbølge for betennelse og forkalknings problematikk i bevegelsesapparatet. Andreas har jobbet i Telemark siden 2009.

Andreas er nå under videreutdannelse innen diagnostisk ultralyd.

Andreas  jobber i Porsgrunn og Bø.

Christer Alexander Utzig

Kiropraktor MNKF

Christer er utdannet ved Anglo-European College of Chiropractic (AECC) i England, og hadde sin turnustjeneste i Valdres. I tillegg til tradisjonell kiropraktisk behandling bruker han ulike teknikker for behandling av muskulatur og utfører trykkbølgebehandling (ESWT) på kronisk seneproblematikk.

Han er spesielt interessert i kjeveplager og svimmelhet/krystallsyke. Christer har nå videobriller som er et bra verktøy å ha i utredning og behandling av svimmelhet/krystallsyke.

Christer jobber i Porsgrunn og Bø.

Vilde Furuodden Aas

Kiropraktor MNKF

Vilde er utdannet ved Anglo-European College of Chiropractic (AECC) i England i 2006 og hadde sin turnustjeneste i Bergen før hun startet klinikken på søsterhjemmet i 2008.

Vilde er vår ekspert på bekkenløsning og bekkenlåsning hos kvinner. Hun er også spesielt interessert i behandling av smerter hos spedbarn og urolige barn. Vilde har tatt fordypende kurs i kjeveledd problematikk, itillegg til smerter i nakke og korsrygg. Vilde behandler også med shockwave-piezo/trykkbølge for betennelse og forkalknings problematikk i bevegelsesapparatet.

Vilde jobber ved vår avdeling i Porsgrunn.

Hanne Marte Sønsthagen

Kiropraktor MNKF

Hanne Marte er utdannet ved University of South Wales. Hun kan hjelpe deg med både akutte og langvarige plager  i nakke og rygg, i tillegg til skuldre, ankler og knær. Hanne Marte er også sertifisert innenfor dryneedling (tørrnåling), rock tape og kinesiotaping. Hanne Marte er i tillegg interessert i helhetlig helse og trening.

Hanne Marte jobber ved vår avdeling i Bø mandag, onsdag og fredag, og i Porsgrunn tirsdag og torsdag.