Terapeuter

Andreas Wehus, Kiropraktor MNKF

Andreas Wehus behandler isjias, prolaps i nakken og andre kompliserte rygg- og nakketilstander. Andreas behandler også hodepine i tillegg til smerter i føtter og hender. Andreas behandler også med shockwave-piezo/trykkbølge for betennelse og forkalknings problematikk i bevegelsesapparatet. Andreas har jobbet i Telemark siden 2009. Andreas er nå under videreutdannelse innen diagnostisk ultralyd. Andreas  jobber i Bø mandag, onsdag og fredag og i Porsgrunn tirsdag, torsdag og fredag.

Vilde Furuodden Aas, Kiropraktor MNKF

Vilde er utdannet ved Anglo-European College of Chiropractic (AECC) i England i 2006 og hadde sin turnustjeneste i Bergen før hun startet klinikken på søsterhjemmet i 2008. Vilde er vår ekspert på bekkenløsning og bekkenlåsning hos kvinner. Hun er også spesielt interessert i behandling av smerter hos spedbarn og urolige barn og har fordypende kurs innen pediatri og undersøker og behandler babyer med muskel-skjelettrelaterte plager. Vilde har tatt fordypende kurs i behandling kjeveledd problematikk, itillegg til smerter i nakke og korsrygg. Vilde behandler også med shockwave-piezo/trykkbølge for betennelse og forkalknings problematikk i bevegelsesapparatet. Vilde jobber ved vår avdeling i Porsgrunn.

Hanne Marte Sønsthagen, Kiropraktor MNKF

Hanne Marte er utdannet ved University of South Wales. Hun kan hjelpe deg med både akutte og langvarige plager  i nakke og rygg, i tillegg til skuldre, ankler og knær. Hanne Marte har fordypende kurs innen pediatri og undersøker og behandler babyer med muskel-skjelettrelaterte plager. Hun er også sertifisert innenfor dryneedling (tørrnåling), rock tape og kinesiotaping. Hanne Marte er i tillegg interessert i helhetlig helse og trening. Hanne Marte jobber i Bø tirsdag, torsdag og fredag, og i Porsgrunn mandag og onsdag.

Torjus Øverland, Kiropraktor MNKF

Torjus er utdannet kiropraktor ved University og South Wales. Han kan hjelpe med akutte og langvarige plager i nakke og rygg. I tillegg har han spesiell interesse for hodepine. Torjus jobber på vår avdeling i Bø.